Expedierea 

Costul de expediere pentru comenzile sub 1000 RON este de 25 RON pentru pachetele până la 3 kg. În cazul în care comanda depășește 3 kg, unul dintre dispecerii Piesepro.ro va lua legătura cu dumneavoastră pentru detalii suplimentare. Oferim, de asemenea, transport gratuit pentru comenzile cu o valoare de peste 1000 RON (cu excepția livrării în străinătate și a tipurilor speciale de colete precum articolele supradimensionate, piesele cu gaj și anvelopele) pentru pachetele până la 3 kg.

În cazul în care comanda depășește 3 kg, unul dintre dispecerii Piesepro.ro va lua legătura cu dumneavoastră pentru a discuta opțiunile de livrare.

Suprataxa pentru articolele supradimensionate:

Exemple de piese de schimb supradimensionate includ: baterii, convertizoare catalitice, colectoare, amortizoare de zgomot, amortizoare de evacuare pentru automobile de curse, praguri, aripi, rezervoare de combustibil, spoilere, panouri laterale, cuplaje (bare) de remorcare, panouri frontale, capace de motoare, capote, izolația compartimentului motorului și bare de protecție.

Livrarea bunurilor supradimensionate va fi comunicată de angajații SC Autodoc SRL.

Suprataxa pentru articolele supradimensionate se aplică pentru fiecare articol.

Livrare:

Livrarea produselor se realizează de luni până vineri între orele 9 - 18. Expedierea se efectuează prin intermediul unei rețele de transport care minimizează timpul de livrare. După trimiterea comenzii, veți fi contactat de un consultant de vânzări pentru stabilirea detaliilor legate de livrare. Livrarea produselor aflate în stocul intern se realizează în general în 24/48 de ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele aflate în stocul extern, vi se va comunica o dată estimată a livrării.

Termenul de livrare depinde de disponibilitatea produsului. Vă rugăm să verificați statusul de disponibilitate al produsului care vă interesează. Nu există livrare în zilele de sărbători legale.

Riscul distrugerii și deteriorării accidentale a bunurilor în timpul livrării vi se transferă de îndată ce bunurile au fost predate persoanei responsabile cu transportarea acestora sau când bunurile au părăsit depozitele noastre pentru transportare. Evenimentul care se produce cel mai devreme este evenimentul decisiv.

Clientul este responsabil să receptioneze cu atenție piesele primite la primirea coletului. Orice sesizare legată de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamată agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu încheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat. Sesizările ulterioare vor fi extrem de dificil de soluționat fără acest proces verbal, deoarece firma de curierat nu va mai putea fi trasă la răspundere. Dacă produsul primit este deteriorat (lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart), vă recomandăm să refuzați livrarea. Dacă totuși ați acceptat coletul, vă recomandăm să solicitați curierului completarea unui proces verbal și să ne aduceți situația la cunoștință în maxim 24 de ore de la livrare, completând formularul de contact sau trimițând un e-mail la suport@piesepro.ro. Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea pozitivă a situației.

Dacă bunurile livrate sunt deteriorate sau ați sesizat lipsa unor repere, vă rugăm să ne contactați în cel mult 24 de ore prin telefon la 0752662266 sau prin e-mail la suport@piesepro.ro.