Expedierea 

Costul de expediere pentru comenzile mai mici de 1000 RON constituie este 21 RON pana la 3 kg, in cazul in care comanda dvs trece de 3 kg veti fi contactat de unul dintre dispecerii pesepro.ro. Oferim expedierea gratuită dacă valoarea comenzii depășește 1000 RON (cu excepția livrării în străinătate și a tipurilor speciale de colete - articolele supradimensionate, piesele cu gaj și anvelopele)  pana la 3 kg, in cazul in care comanda dvs trece de 3 kg veti fi contactat de unul dintre dispecerii pesepro.ro .


Suprataxa pentru articolele supradimensionate:


Exemple pentru piese de schimb supradimensionate:

bateriile, convertizoarele catalitice, colectoarele, amortizoarele de zgomot, amortizoarele de evacuare ale automobilelor de curse, pragurile, aripile, rezervoarele de combustibil, spoilerele, panourile laterale, cuplajele (barele) de remorcare, panourile din față, capacele de motoare, capotele, izolația compartimentului motorului și barele de protecție.



Livrarea bunurilor supradimensionate vor fi comunicate catre dvs de angajatii Sc Autodoc Srl.


Suprataxa pentru articolele supradimensionate se aplică pentru fiecare articol.


Livrare

Livrarea produselor se realizeaza de luni pana vineri intre orele 9 - 18:

Expedierea se efectueaza printr-o retea de transport care reduce la minim timpul in care comanda va fi livrata la dumneavoastra.

Dupa trimiterea cererii de comanda, veti fi contactat de un consultant de vanzari care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Livrarea produselor aflate in stocul intern se face in general in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele aflate in stocul extern vi se va comunica o data estimata a livrarii.

Termenul de livrare depinde de disponibilitatea produsului. Vă rugăm să verificați statusul de disponibilitate al produsului care vă interesează. 

Nu există livrare în zilele de sărbător legale.

Riscul distrugerii și deteriorării accidentale a bunurilor în timpul livrării vi se transferă de îndată ce bunurile au fost predate persoanei responsabile cu transportarea acestora sau când bunurile au părăsit depozitele noastre pentru transportare. Evenimentul care se produce cel mai timpuriu este evenimentul decisiv.

Clientul este responsabil ca la primirea coletului sa receptioneze cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere ! Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) va recomandam sa refuzati livrarea. Daca totusi ati acceptat coletul, va recomandam sa solicitați curierului completarea unui proces verbal si sa ne aduceți situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe e-mail la suport@piesepro.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.

Dacă bunurile livrate sunt deteriorate sau ati sesizat lipsa unor repere, vă rugăm să ne contactați in cel mult 24 de ore prin telefon 0752662266 sau e-mail : suport@piesepro.ro .